Przejdź do głównej zawartości

Doceniasz moją twórczość?

Postaw mi kawę na buycoffee.to

#25 "Waitress" - premiera w Teatrze Roma


Zapraszam do Teatru Muzycznego ROMA na spotkanie z twórcami, realizatorami i artystami polskiej prapremiery musicalu "Waitress" w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego. Usłyszysz kilka dźwięków z musicalu, poznasz odtwóców głównych ról, dowiesz się przed jakimi wyzwaniami stanęli choreografka, scenograf oraz autorka kostiumów. W tym odcinku również o innym wyjątkowym spektaklu w Teatrze Roma. Musical "Niebo czyli prawdziwa historia Beaty Jałocha" wyreżyserował Jan Bzdawka. Na scenie arytyści Ogniska Musicalowego. 


W odcinku wykorzystano fragmenty musicalu "Waitress" oraz fragmenty utwórów. 

- "Przepis zdradź" (Z. Nowakowska)

-  Otwórz te drzwi" ( Z. Nowakowska, E. Kłosowicz, S. Różycka, P. Redkowski )

- "Opadniesz na puch" (A. Przekupień, A. Simińska, A. Walczak, J. Bzdawka)

- "Niedobry pomysł" (M. Walter, M. Franc) 

- "Miałam jej twarz" (A. Przekupień)

Oprawa muzyczna podcastu Epidemic Sound. Więcej na musicalowe.info



Polska prapremiera: 30 maja 2021 roku

Teatr Muzyczny ROMA


PEŁNA OBSADA


Jenna  - Zofia Nowakowska Agnieszka Przekupień  Monika Walter


Cal - Jan Bzdawka  Przemysław Redkowski  Krzysztof Cybiński


Dawn - Ewa Kłosowicz Anastazja Simińska  Maria Juźwin


Becky - Sylwia Różycka Agata Walczak  Izabela Bujniewicz


Joe  - Wojciech Machnicki  Wojciech Paszkowski


Earl - Janusz Kruciński Paweł Mielewczyk  Paweł Draszba


Doktor Pomatter - Marcin Franc Janek Traczyk Robert Kampa


Spox - Piotr Janusz  Wiktor Korzeniowski Andrzej Skorupa


Norma  - Izabela Bujniewicz Małgorzata Kampa Anna Maria Wicka


Francine Pomatter - Patrycja Mizerska Anna Maria Wicka


Ksiądz - Krzysztof Cybiński Krzysztof Bartłomiejczyk Michał Piprowski


ZESPÓŁ WOKALNY

Izabela Bujniewicz, Maria Juźwin, Patrycja Mizerska, Zofia Nowakowska, Agnieszka Przekupień, Monika Walter, Krzysztof Cybiński, Paweł Draszba, Robert Kampa, Andrzej Skorupa


ZESPÓŁ TANECZNY

Anna Andrzejewska, Joanna Sikorska, Sara Sobieraj, Mariusz Bocianowski, Dariusz Bujnowski, Jan Madej


SWINGI WOKALNE

Małgorzata Kampa, Anna Maria Wicka, Krzysztof Bartłomiejczyk, Michał Piprowski


oraz w roli Lulu

Ada Bącal, Zuzia Bącal, Helena Chrzanowska, Hania Pisera, Marta Perzyna, Marysia Redkowska, Ewa Volodina


Orkiestra:

dyrygent, 1. keyboard – JAKUB LUBOWICZ / PIOTR SKÓRKA

2. keyboard – PIOTR SKÓRKA / DOMINIK ROSŁON

1. gitara – ARTUR GIERCZAK / SEBASTIAN IWANOWICZ

wiolonczela, 2. gitara – MIKOŁAJ PAŁOSZ / PATRYK ROGOZIŃSKI

gitara basowa – MARCIN MURAWSKI / JAROSŁAW IGIELSKI

perkusja – FRYDERYK MŁYNARSKI / RAFAŁ OLEWNICKI

Zespół wokalny


LENA ZUCHNIAK / MAŁGORZATA SZYMAŃSKA

NIKA LUBOWICZ / MAGDALENA KUŚ-KŁOSIŃSKA

PATRYCJA KOTLARSKA / AGATA DĄBROWSKA

SEBASTIAN STANNY / ADAM MICHALCZYK

JACEK KOTLARSKI / ADRIAN KIEROŃSKI



REALIZATORZY


Reżyseria – Wojciech Kępczyński

Przekład – Michał Wojnarowski

II reżyser, reżyseria światła – Sebastian Gonciarz

Kierownictwo muzyczne, dyrygent – Jakub Lubowicz

Współpraca reżyserska – Ewa Konstancja Bułhak

Choreografia, asystent reżysera – Agnieszka Brańska

Scenografia – Mariusz Napierała

Kostiumy, kierownictwo techniczne – Anna Waś

Reżyseria dźwięku – Paweł Kacprzycki, Jan Kluszewski

Fryzury – Jaga Hupało

Charakteryzacja – Sergiusz Osmański

Kierownictwo produkcji – Alina Różankiewicz

Nadzór produkcji – Ewa Bara

II dyrygent, asystent kierownika muzycznego – Piotr Skórka

Pprzygotowanie wokalne – Lena Zuchniak, Jacek Kotlarski

Współpraca przy choreografii i przekładzie – Wojciech Kępczyński

Współpraca przy reżyserii światła, programowanie i realizacja światła oraz multimediów – Michał Mardas

Programowanie i realizacja światła oraz multimediów – Krzysztof Gantner

Asystent choreografa, dance captain – Mariusz Bocianowski

Asystent kostiumografa – Jagoda Mordak

Projekcja na kurtynie – Adam Keller

Programowanie i obsługa systemu VA – Michał Małczak

Sekretarz produkcji – Sylwia Kolińska

Inspicjenci – Tomasz Narloch, Magdalena Babicka


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krew, czosnek i musical. "Dracula" mieszka w Łodzi

      Veni, vidi, scripsi! "Dracula" w Teatrze Muzycznym w Łodzi to musical o pragnieniu nieśmiertelności, bo "wieczność jest za krótka, by żyć" oraz o... głodzie miłości, bo "wieczność jest za długa, by samotnie trwać". "Dracula" w reżyserii oraz z librettem Jakuba Szydłowskiego to niepowtarzalne musicalowe doświadczenie, którego w Polsce nie było od czasu "Tańca wampirów" i "Upiora w operze" w Teatrze Muzycznym ROMA. To  doświadczenie monumentalności w orkiestrowej muzyce, majestatycznej scenografii i zmysłowych choreografiach.  (Fot. Michał Matuszak)     Jest strasznie : nabici na pal,  mroczne cmentarze, mordowane noworodki, samobójcze skoki w otchłań morza i zapewnienie krwiopijców: "będziemy mordować i ssać". Krew spożywana jest bez ograniczeń, a w jej smaku można wyczuć "szczepy sacrum i profanum". Wśród widzów przechadzają się nienasycone wampiry , duchy z przeszłości: Joanna D'Arc, Napoleon, ż

#61 "Duża dawka mroku". Zaglądam na próbę "Draculi"

W 61 odcinku podcastu Musicalowe.info zabieram Was do Teatr Muzyczny w Łodzi, gdzie 18 maja premiera musicalu "Dracula" z librettem i w reżyserii Jakuba Szydłowskiego z muzyką Jakuba Lubowicza. Z podcastowym mikrofonem wybrałem się na jedną z prób do musicalu . POSŁUCHAJ na: 🎧 SPOTIFY https://tinyurl.com/3y49y9ch 🎧 YOUTUBE  https://youtu.be/lJif9qjydWw   🎧 APPLE PODCAST https://tinyurl.com/avrdb6cp Mam dziwne przeczucie, że szykuje się najciekawsza premiera sezonu... Gośćmi tego odcinka są reżyser Jakub Szydłowski, autorzy choreografii Jarosław Staniek i Katarzyna Zielonka, Anna Chadaj, która zaprojektowała kostiumy oraz artyści Asia Gorzała, Paweł Erdman, Piotr Płuska, Marcin Franc i Kamil Olczyk. Nasze rozmowy dotyczyły nie tylko przygotowań do musicalu, ale również "krwistych" tematów.  Premiera musicalu "Dracula" w Teatrze Muzycznym w Łodzi już 18 maja. Od 16 maja przedpremierowe pokazy. Podziękowania za pomoc w realizacji odcinka dla: Anna Korzo

#DOSIECI_WRÓĆCIESWEJ czyli "Jesus Christ Superstar" w Operze Lubelskiej

                                      Jak przyjęlibyśmy Jezusa współcześnie? Czy jego słowa przebiłyby się przez hałas i zło tego świata, przez biały szum telewizyjnych ekranów? Czy działalność Jezusa śledziłyby kamery monitoringu? Czy jego ukrzyżowanie mogłoby się stać spektakularnym wydarzeniem social mediów? A może zamiast biczowania wystarczyłby hejt internetowych komentarzy? Ile trwałby ten wirtualny lincz? Czy potem każdy wróciłby do swojej internetowej... sieci? Nad odpowiedziami na tak postawione pytania, pozwala zastanowić się najnowsza realizacja "Jesus Christ Superstar" w reżyserii Tomasza Mana na scenie Opery Lubelskiej. Mający ponad 50 lat musical Andrew Lloyd Webbera w wykonaniu lubelskich artystów zaskakuje świeżością, a libretto Tima Rice'a zadziwia aktualnością. Bo dzięki kilku reżyserskim zabiegom powstaje - bliski naszej rzeczywistości - spektakl o ludzkich emocjach, o miłości i zdradzie, o zadziwiającej roli vox populi. Z czytelnikami Musicalowe.info d