Przejdź do głównej zawartości

#33 Musicale Marty Burdynowicz

 

Gościem tego odcinka jest Marta Burdynowicz. W Teatrze Muzycznym w Poznaniu zagrała siostrę Patryk w "Zakonnicy w przebraniu", Saraginę w "Nine" oraz Sannę w "Kombinacie".  W warszawskim Teatrze Syrena wcieliła się w postać Justice w musicalu "Rock of Ages". Siostrę Mary zagrała w "Pilotach" Teatru Roma, a w łódzkim Teatrze Muzycznym była Glorią w "Madagaskar". Musicalowa Przygoda". Już wkrótce Martę Burdynowicz zobaczymy na scenie Teatru Muzycznego w Gdyni.  To wszystko w ciągu 6 lat od zakończenia studiów na AM w Gdańsku. Posłuchaj o tym jak Marta realizuje swoje marzenia!

Posłuchaj również poprzedniego wywiadu z Martą w ósmym odcinku podcastu Musicalowe Info, który znajdziesz na Spotify, Apple Podcast, Google Podcast, YouTune i TuneIn

Zdjęcie w miniaturze:  "Rock of Ages", Teatr Syrena, Fot. Klaudyna Schubert

W odcinku wykorzystałem: 

Fragment utworu "Azaliż" - Marta Burdynowicz, Marcin Franc (muz. Jakub Lubowicz, Dawid Lubowicz, słowa Michał Wojnarowski) Teatr Muzyczny ROMA "Piloci" dyst. Universal Music Polska.   Cała płyta "Piloci" m.in. na SPOTIFY

Fragment utworu "Na fali" - Marta Burdynowicz, Paweł Skiba (org. "Follow me home", Alex Geringas, Ryan Scott Crego) "Arlo - Chłopiec Aligator" Netflix, dyst. UMG (w imieniu wytwórni Capitol/ Netflix - Arlo the Alligator)  Cały film na NETFLIX

Oprawa muzyczna podcastu na licencji EpidemicSound

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#27 „Błękitny zamek” - zbudowany z emocji

Recenzja musicalu Maciej Gogołkiewicz, musicalowe.info  Premiera 4.6.2021 Mazowiecki Teatr Muzycznych im. J.Kiepury   Gdy już nasycisz się musicalowym urokiem „Pretty Women”, a „Kelnerka” z Broadwayu - otoczona zapachem ciast - przeprowadzi Cię przez zakamarki swego skomplikowanego życia, to bez żadnych obaw pozwól się uwieść marzeniom o błękitnym zamku i razem z Joanną Stirling zanurz się w kolejnych falach szczęścia, miłości i zachwytu nad życiem.  „Błękitny zamek” to musicalowa, baśniowa opowieść o sile marzeń, o poszukiwaniu (i odnajdywaniu!) siebie wśród otaczających nas pozorów.      NIE MUSISZ CZYTAĆ.  MOŻESZ POSŁUCHAĆ TUTAJ       W Mazowieckim Teatrze Muzycznym im. Jana Kiepury w Warszawie odbyła się premiera polskiego musicalu „Błękitny zamek” na motywach powieści Lucy Maud Montgomery z librettem Krystyny Ślaskiej i Barbary Wachowicz z przepiękną muzyką Romana Czubatego w reżyserii Beaty Redo – Dobber .      Polska prapremiera musicalu "Błękitnego zamku" (reż. K

# 39 Kolorowa „Pretty Woman”. Satysfakcja gwarantowana!

                                                        Fot. Justyna Tomczak Musical „Pretty Woman” w Teatrze Muzycznym w Łodzi to przykład wyjątkowej, niespotykanej pracy zespołowej. I nie ma znaczenia czy to główna rola musicalu, czy jedynie mały taneczny epizod. Każdy na scenie się wyróżnia i... błyszczy (czasami dosłownie)! Począwszy od realizatorów, przez aktorki, aktorów, muzyków, chór, tancerzy, akrobatów, po całą produkcję – wszyscy profesjonalnie dopieszczają widza. Bawią, wzruszają, zachwycają. Po prostu satysfakcja gwarantowana! Czemu warto wybierać takie miejsca jak Muzyczny w Łodzi? „Bo są najlepsze” - cytując Edwarda Lewisa.  Wersję dźwiękową recenzji znajdziesz na YouTube, Spotify, Anchor, Apple Podcast, TuneIn, Castbox, Google Podcast    Musical „Pretty Woman” z piosenkami Bryana Adamsa i Jima Vallanca swoją premierę miał w 2018. Autorami libretta są Garry Marshall i J. F. Lawton, reżyser i scenarzysta kinowego hitu z 1990 roku. Historia prostytutki Vivan Ward i biznesm

#30 „Waitress”. Nowy rozdział w historii Teatru ROMA

   Zacytuję jedną z piosenek musicalu - „wszystko się zmienia”... Po obejrzeniu „Waitress” w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego mam wrażenie, że przede wszystkim zmienia się Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie. Dla mnie to jest całkowicie nowa Roma!...      NIE MASZ CZASU NA CZYTANIE? POSŁUCHAJ TEJ RECENZJI.  NOWY ODCINEK PODCASTU JEST NA:     SPOTIFY ,  YOUTUBE ,  APPLE PODCAST , ANCHOR ,  GOOGLE PODCAST     Na teatralną scenę trafił musical, który nie tylko bawi i wzrusza, nie tylko zachwyca choreografiami, scenografią, wokalnym i aktorskim rzemiosłem. To musical, który przede wszystkim mówi, mówi współczesnym językiem, mówi o współczesnych problemach, które nie są jedynie tworem wyobraźni autora libretta. Popularne stwierdzenie: „życie pisze najlepsze scenariusze” bardzo trafnie określa wrażenia i emocje, z którymi wychodzi się z teatru po obejrzeniu „Waitress”. To spektakl zdecydowanie dla dorosłego widza. Teatralna scena staje się lustrzanym odbiciem życia. I nie jest to zabawne, krzyw