Przejdź do głównej zawartości

#31 AZYL - nasz prywatny Broadway (w Polsce)


W tym odcinku zabieram Was do wyjątkowego miejsca. Do musicalowego Azylu stworzonego przez Kubę Wociala, artystę polskich i zagranicznych scen muzycznych. Kuba zbudował miejsce, w którym nie ma granicy między artystą a widzem. Miejsce, w którym można poczuć się jak na prywatnym, bardzo intymnym koncercie.

PODCAST SŁUCHAJ JAK CI WYGODNIE:

YOUTUBE https://www.youtube.com/watch?v=DOUf-NhZyKQ

SPOTIFY https://tinyurl.com/4c2a98cv

TUNEIN https://tinyurl.com/sfwcc32y

ANCHOR https://anchor.fm/musicalowe-info

APPLE PODCAST https://tinyurl.com/dmsxak5s

Na facebookowym profilu "Broadway w Polsce" 13 czerwca ubiegłego roku, na kilka dni przed pierwszym spotkaniem - tak zachęcano do odwiedzenia Azylu: "to przede wszystkim pragnienie spotkań Artystów z żywą publicznością. To nie tylko koncert, ale przede wszystkim spotkanie człowieka z człowiekiem, które może trwać również po części artystycznej. To jak zawsze chęć dzielenia się muzyką, tą znaną i tą znaną nieco mniej. Światową i autorską. Zapraszamy Was do wzięcia udziału w wyjątkowym wydarzeniu, w bardzo intymnym spotkaniu, gdzie każdy jest dla każdego. Gdzie wymienić się będzie można spojrzeniem, zdaniem, a na każdego będzie czekała lampka wina. Azyl to miejsce dla każdego, kto chce poczuć się wyjątkowo. Bo dwa takie same wieczory nie zdarzą się nigdy" Jakub Wocial słowa dotrzymał. 

Dziś po roku - tych wyjątkowych wieczorów jest już za nami ponad 100 i żaden z nich nie był taki sam. Azyl był świadkiem niepowtarzalnych, w których obok Kuby Wociala występowali artyści znani z wielu scen musicalowych w Polsce. Również oni będą gośćmi tego odcinka. Do dzielenia się wrażeniami o Azylu zaprosiłem Edytę Krzemień, Martę Burdynowicz, Dorotę Osińską, Paulinę Janczak, Natalię Piotrowską - Paciorek, Macieja Nerkowskiego i Arka Borzdyńskiego. Ten odcinek podcastu powstał przy okazji jednego z koncertów, podsumowujących rok  musicalowej działalności. Dlatego mimo, zasady, że to co wydarza się Azylu, zostaje w Azylu, spodziewajcie się odrobiny dźwięków i atmosfery z tego spotkania.

W odcinku wykorzystano fragmenty koncertu z 21 czerwca 2021


Oprawa dźwiękowa podcastu na licencji Epidemic Sound.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#27 „Błękitny zamek” - zbudowany z emocji

Recenzja musicalu Maciej Gogołkiewicz, musicalowe.info  Premiera 4.6.2021 Mazowiecki Teatr Muzycznych im. J.Kiepury   Gdy już nasycisz się musicalowym urokiem „Pretty Women”, a „Kelnerka” z Broadwayu - otoczona zapachem ciast - przeprowadzi Cię przez zakamarki swego skomplikowanego życia, to bez żadnych obaw pozwól się uwieść marzeniom o błękitnym zamku i razem z Joanną Stirling zanurz się w kolejnych falach szczęścia, miłości i zachwytu nad życiem.  „Błękitny zamek” to musicalowa, baśniowa opowieść o sile marzeń, o poszukiwaniu (i odnajdywaniu!) siebie wśród otaczających nas pozorów.      NIE MUSISZ CZYTAĆ.  MOŻESZ POSŁUCHAĆ TUTAJ       W Mazowieckim Teatrze Muzycznym im. Jana Kiepury w Warszawie odbyła się premiera polskiego musicalu „Błękitny zamek” na motywach powieści Lucy Maud Montgomery z librettem Krystyny Ślaskiej i Barbary Wachowicz z przepiękną muzyką Romana Czubatego w reżyserii Beaty Redo – Dobber .      Polska prapremiera musicalu "Błękitnego zamku" (reż. K

# 39 Kolorowa „Pretty Woman”. Satysfakcja gwarantowana!

                                                        Fot. Justyna Tomczak Musical „Pretty Woman” w Teatrze Muzycznym w Łodzi to przykład wyjątkowej, niespotykanej pracy zespołowej. I nie ma znaczenia czy to główna rola musicalu, czy jedynie mały taneczny epizod. Każdy na scenie się wyróżnia i... błyszczy (czasami dosłownie)! Począwszy od realizatorów, przez aktorki, aktorów, muzyków, chór, tancerzy, akrobatów, po całą produkcję – wszyscy profesjonalnie dopieszczają widza. Bawią, wzruszają, zachwycają. Po prostu satysfakcja gwarantowana! Czemu warto wybierać takie miejsca jak Muzyczny w Łodzi? „Bo są najlepsze” - cytując Edwarda Lewisa.  Wersję dźwiękową recenzji znajdziesz na YouTube, Spotify, Anchor, Apple Podcast, TuneIn, Castbox, Google Podcast    Musical „Pretty Woman” z piosenkami Bryana Adamsa i Jima Vallanca swoją premierę miał w 2018. Autorami libretta są Garry Marshall i J. F. Lawton, reżyser i scenarzysta kinowego hitu z 1990 roku. Historia prostytutki Vivan Ward i biznesm

#30 „Waitress”. Nowy rozdział w historii Teatru ROMA

   Zacytuję jedną z piosenek musicalu - „wszystko się zmienia”... Po obejrzeniu „Waitress” w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego mam wrażenie, że przede wszystkim zmienia się Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie. Dla mnie to jest całkowicie nowa Roma!...      NIE MASZ CZASU NA CZYTANIE? POSŁUCHAJ TEJ RECENZJI.  NOWY ODCINEK PODCASTU JEST NA:     SPOTIFY ,  YOUTUBE ,  APPLE PODCAST , ANCHOR ,  GOOGLE PODCAST     Na teatralną scenę trafił musical, który nie tylko bawi i wzrusza, nie tylko zachwyca choreografiami, scenografią, wokalnym i aktorskim rzemiosłem. To musical, który przede wszystkim mówi, mówi współczesnym językiem, mówi o współczesnych problemach, które nie są jedynie tworem wyobraźni autora libretta. Popularne stwierdzenie: „życie pisze najlepsze scenariusze” bardzo trafnie określa wrażenia i emocje, z którymi wychodzi się z teatru po obejrzeniu „Waitress”. To spektakl zdecydowanie dla dorosłego widza. Teatralna scena staje się lustrzanym odbiciem życia. I nie jest to zabawne, krzyw