Przejdź do głównej zawartości

#35 Musical "Bonnie&Clyde" w Koszalinie

 

Tym razem zabieram Was do Teatru Muzycznego ADRIA w Koszalinie, gdzie rozpoczęły się próby do musicalu "Bonnie & Clyde". Z tego odcinka  dowiecie się jak przebiega praca na spektaklem. Sprawdzimy czy w "Bonnie & Clyde" będą się tylko całować i strzelać - jak przeczytałem w jednej z zagranicznych recenzji. Poznacie wyłonionych w castingu aktorki i aktorów. Opowiedzą o swoich postaciach. I co najważniejsze w tym odcinku podcastu krótkie fragmenty muzyczne z próby, które niewątpliwie dadzą przedsmak czekającej nas musicalowej uczty. Premiera "Bonnie & Clyde" w Teatrze Muzycznym Adria w Koszalinie 25 września. Bilety są już w sprzedaży. 


Słuchaj na Spotify, YouTube, Apple Podcast, Anchor, Google Podcast, TuneIn, Castbox.


00:00 - Wstęp 

02:41 - Magdalena Łoś Wojcieszek, Kacper Wojcieszek

13:11 - Diana Gliniecka, Aleksandra Daukszewicz, Łukasz Walczak, Ringo Todorovic, Filip Łach

19:37 -  Magdalena Łoś Wojcieszek, Kacper Wojcieszek



W odcinku wykorzystano fragmenty musicalu (nagrania z próby)

- "Zatańczyć chcę" - Diana Gliniecka

- "Świat na zawsze zapamięta mnie" - Ringo Todorovic

- "To co zawsze Ci starczało" - Aleksandra Daukszewicz, Łukasz Walczak


REALIZATORZY musicalu "Bonnie&Clyde"

Reżyseria i choreografia - Kacper Wojcieszek 

Tłumaczenie scenariusza - Maciej Karwowski, Marcin Karwowski Tłumaczenie piosenek - Diana Gliniecka, Dorota Kozielska, Magdalena Łoś-Wojcieszek 

Kierownictwo muzyczne - Jakub Gradomski, Jakub Szynal Scenografia - Maciej Rutkowski 

Kostiumy - Magdalena Łoś-Wojcieszek, Renata Mordzanowska Realizator dźwięku - Paweł Skoczyk 

Realizator światła - Alicja Brożyna 

Przygotowanie wokalne - Dorota Helbik-Słobodzian 

OBSADA:

BONNIE PARKER - Aleksandra Daukszewicz / Diana Gliniecka CLYDE BARROW - Łukasz Walczak / Ringo Todorovič 

BLANCHE BARROW - Magdalena Łoś-Wojcieszek

BUCK BARROW - Filip Łach 

TED HINTON - Paweł Nowicki 

PASTOR - Piotr Kowacz 

SZERYF SCHMID - Andrzej Krysiak 

MŁODA BONNIE PARKER - Patrycja Nykiel

MŁODY CLYDE BARROW - Tadeusz Lesiński 

ZESPÓŁ WOKALNO/AKTORSKI - Magdalena Kacperek, Monika Reiske, Klaudia Juszczak, Diana Gliniecka, Kacper Wojcieszek, Hubert Zmuda-Trzebiatowski, Dawid Tokarczyk

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#27 „Błękitny zamek” - zbudowany z emocji

Recenzja musicalu Maciej Gogołkiewicz, musicalowe.info  Premiera 4.6.2021 Mazowiecki Teatr Muzycznych im. J.Kiepury   Gdy już nasycisz się musicalowym urokiem „Pretty Women”, a „Kelnerka” z Broadwayu - otoczona zapachem ciast - przeprowadzi Cię przez zakamarki swego skomplikowanego życia, to bez żadnych obaw pozwól się uwieść marzeniom o błękitnym zamku i razem z Joanną Stirling zanurz się w kolejnych falach szczęścia, miłości i zachwytu nad życiem.  „Błękitny zamek” to musicalowa, baśniowa opowieść o sile marzeń, o poszukiwaniu (i odnajdywaniu!) siebie wśród otaczających nas pozorów.      NIE MUSISZ CZYTAĆ.  MOŻESZ POSŁUCHAĆ TUTAJ       W Mazowieckim Teatrze Muzycznym im. Jana Kiepury w Warszawie odbyła się premiera polskiego musicalu „Błękitny zamek” na motywach powieści Lucy Maud Montgomery z librettem Krystyny Ślaskiej i Barbary Wachowicz z przepiękną muzyką Romana Czubatego w reżyserii Beaty Redo – Dobber .      Polska prapremiera musicalu "Błękitnego zamku" (reż. K

# 39 Kolorowa „Pretty Woman”. Satysfakcja gwarantowana!

                                                        Fot. Justyna Tomczak Musical „Pretty Woman” w Teatrze Muzycznym w Łodzi to przykład wyjątkowej, niespotykanej pracy zespołowej. I nie ma znaczenia czy to główna rola musicalu, czy jedynie mały taneczny epizod. Każdy na scenie się wyróżnia i... błyszczy (czasami dosłownie)! Począwszy od realizatorów, przez aktorki, aktorów, muzyków, chór, tancerzy, akrobatów, po całą produkcję – wszyscy profesjonalnie dopieszczają widza. Bawią, wzruszają, zachwycają. Po prostu satysfakcja gwarantowana! Czemu warto wybierać takie miejsca jak Muzyczny w Łodzi? „Bo są najlepsze” - cytując Edwarda Lewisa.  Wersję dźwiękową recenzji znajdziesz na YouTube, Spotify, Anchor, Apple Podcast, TuneIn, Castbox, Google Podcast    Musical „Pretty Woman” z piosenkami Bryana Adamsa i Jima Vallanca swoją premierę miał w 2018. Autorami libretta są Garry Marshall i J. F. Lawton, reżyser i scenarzysta kinowego hitu z 1990 roku. Historia prostytutki Vivan Ward i biznesm

#30 „Waitress”. Nowy rozdział w historii Teatru ROMA

   Zacytuję jedną z piosenek musicalu - „wszystko się zmienia”... Po obejrzeniu „Waitress” w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego mam wrażenie, że przede wszystkim zmienia się Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie. Dla mnie to jest całkowicie nowa Roma!...      NIE MASZ CZASU NA CZYTANIE? POSŁUCHAJ TEJ RECENZJI.  NOWY ODCINEK PODCASTU JEST NA:     SPOTIFY ,  YOUTUBE ,  APPLE PODCAST , ANCHOR ,  GOOGLE PODCAST     Na teatralną scenę trafił musical, który nie tylko bawi i wzrusza, nie tylko zachwyca choreografiami, scenografią, wokalnym i aktorskim rzemiosłem. To musical, który przede wszystkim mówi, mówi współczesnym językiem, mówi o współczesnych problemach, które nie są jedynie tworem wyobraźni autora libretta. Popularne stwierdzenie: „życie pisze najlepsze scenariusze” bardzo trafnie określa wrażenia i emocje, z którymi wychodzi się z teatru po obejrzeniu „Waitress”. To spektakl zdecydowanie dla dorosłego widza. Teatralna scena staje się lustrzanym odbiciem życia. I nie jest to zabawne, krzyw