Przejdź do głównej zawartości

Doceniasz moją twórczość?

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wieczór na Broadwayu - Koncert Musicalowy!


6 października Karolina Trębacz, Katarzyna Kurdej i Agata Walczak zabiorą swoją publiczność na musicalową wycieczkę po Broadwayu. Koncert odbędzie się w wyjątkowym miejscu, w Teatrze WAM w Warszawie.

To dla mieszkańców stolicy idealna okazja, by usłyszeć koncert  "Wieczór na Broadwayu", cyklicznie organizowany od czterech lat w Trójmieście. 

- To wieczór, który zapadnie Wam w pamięć na długo, pełen niezapomnianych emocji i muzyki, która podbija serca na całym świecie - podkreśla Agata Walczak, organizatorka i wokalistka. - Usłyszycie największe hity ze światowej sceny musicalowej! To będzie podróż przez klimatyczny i jednocześnie pełen humoru świat broadwayowskich spektakli, zaprezentowany przez utalentowanych artystów polskiej sceny muzycznej

Na scenie obok Agaty Walczak wystąpią Katarzyna Kurdej i Karolina Trębacz, aktorki Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Paniom towarzyszyć będzie, akompaniując na pianinie, doskonale znany trójmiejskiej publiczności Ignacy Jan Wiśniewski, utalentowany pianista, kompozytor i doktor sztuki.

W programie m.in. Mojry z "Hadestown", song Judasza z "Jesus Christ Superstar" w kobiecym wykonaniu oraz hit - niespodzianka - z najnowszej produkcji musicalowej, prosto z Broadwayu.

"Wieczór na Broadwayu" Teatr WAM Warszawa 6.10.2023 BILETY


 O Artystach:


AGATA WALCZAK
wokalistka | aktorka | trenerka wokalna | autorka tekstów Absolwentka Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, specjalności MUSICAL (dyplom z wyróżnieniem) oraz Wydziału Pedagogicznego Akademii Kujawsko-Pomorskiej w Bydgoszczy. Zagrała u boku Agaty Kuleszy w fabularnym filmie ofowym „Tam, gdzie świeci słońce” (reż. Piotr Balicki). Rola Esther Sherman w musicalu FAME Mazowiecki Teatr Muzyczny (reż. Miłosz Gałaj), przyniosła jej nominację do Teatralnej Nagrody Muzycznej im. Jana Kiepury, w kategorii wokalistka musicalowa.

Pracowała jako Asystentka na Wydziale Wokalno-Aktorskim w Akademii Muzycznej w Gdańsku. Współpracuje również w charakterze trenerki wokalnej z teatrem Uckermarkische Buhnen w Schwedt (Niemcy) - „Rodzina Addamsów”, reż. L. Franke, z Nowym Teatrem im. Witkacego w Słupsku oraz z Teatrem im. L. Solskiego w Tarnowie.  W czerwcu 2019 roku odbyła się premiera debiutanckiego albumu MISTAKE, zawierającego autorskie kompozycje Artystki.W latach 2021-2022 występowała w produkcji Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie, grając rolę Becky w musicalu „Waitress” (reż. W. Kępczyński). Obecnie kreuje rolę Tracy Turnblad w musicalu ”Hairspray” (reż. B. Szyc) - Teatr Muzyczny w Gdyni oraz gra w spektaklu muzycznym „Abonament na szczęście” (reż. A. Dietzius) w Scenie Relax w Warszawie. Od czerwca 2022 roku związana z Teatrem Polonia w Warszawie („Szelmostwa Lisa Witalisa”, reż. P. Kosewski).



KATARZYNA KURDEJ
aktorka, solistka TM w Gdyni. Redaktorka teatralnika Antrakt. Prowadząca podcast #nadachukultury. Autorka tekstów i wokalistka w zespole MaKuSza. Autorka scenariuszy do spektakli „Być Marilyn” i „Chopin Wiwisekcja” oraz koncertów „Okruchy spojrzeń” i „Experyment Chopin”. Zagrała m.in.: Eithne w „Wiedźminie”, Marię w „Lalce”, Wójtową w „Chłopach”, Romę Leopard w „Złym” w reżyserii W. Kościelniaka, Jeannie w „Hair” wersji wyjazdowej w Zurychu w reżyserii J. Stańka, Chawę w „Skrzypku na dachu” w reżyserii J. Gruzy, Panią Darling w „Piotrusiu Panie” w reżyserii J. Józefowicza, Piosenkarkę w „Gorączce sobotniej nocy” w reżyserii T. Dutkiewicza, Kitty w „Chicago”, Babette w „Pięknej i Bestii” i Ariel w „Footloose” w reżyserii M. Korwina.



KAROLINA TRĘBACZ
Solistka Teatru Muzycznego w Gdyni. Absolwentka Studium Wokalno - Aktorskiego im. D. Baduszkowej w Gdyni. Wystąpiła w roli Księżniczki Tiany w dubbingu filmu animowanego D i s n e y a „Księżniczka i Żaba”. Podkłada głos do filmu ,,Przygody Treflinka” jako Treflinek. W filmie musicalowym „Matylda” można ją usłyszeć w roli nauczycielki Pani Miodek. Można ją było oglądać także filmie ,,Dzień świra” w reż. Marka Koterskiego i w serialu ,,Lokatorzy”. Ma na swoim koncie wiele musicalowych ról, m.in. publiczność pokochała ją w roli Jagny w musicalu „Chłopi” (reż. W. Kościelniak). W Teatrze Muzycznym w Poznaniu gra Deloris van Cartier w ,,Zakonnicy w przebraniu" w reż. Jacka Mikołajczyka, w Teatrze Wielkim w Łodzi wcieliła się w Elizę Doolittle w musicalu ,,My Fair Lady”.



IGNACY WIŚNIEWSKI
pianista, kompozytor, doktor sztuki, lider Ignacy Wiśniewski Trio z którym wydał albumy: Jazz Shirim (2016) i Kantata Jazzowa (2018) - z wokalistą Kamilem Dominiakiem i tekstami Michała Rusinka. Wspólnie z Pawłem Nowakiem założył zespół Almost Jazz Group nagrywając płyty: Accordina (2012), Na Kaszebach (2014) oraz Fade Out (2017). Kompozytor muzyki filmowej i teatralnej oraz musicali, kierownik muzyczny spektakli teatralnych. Wykładowca na Akademii Muzycznej w Gdańsku. Stypendysta programu ministerialnego Młoda Polska 2018. Specjalizuje się w akompaniowaniu aktorom i  śpiewakom. W 2021 wydawnictwo Hevhetia wydało Ignacy Wiśniewski DUOS nagrane wspólnie z Olo Walickim, Mikołajem Trzaską, Michałem Bryndalem i Marcinem Januszkiewiczem. W 2022 roku otrzymał odznakę honorową Zasłużony dla Kultury Polskiej

 Zdjęcia dostarczone przez organizatora koncertu. Jeśli to zdjęcia Twojego autorstwa - daj znać oznaczę Cię jako autora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krew, czosnek i musical. "Dracula" mieszka w Łodzi

      Veni, vidi, scripsi! "Dracula" w Teatrze Muzycznym w Łodzi to musical o pragnieniu nieśmiertelności, bo "wieczność jest za krótka, by żyć" oraz o... głodzie miłości, bo "wieczność jest za długa, by samotnie trwać". "Dracula" w reżyserii oraz z librettem Jakuba Szydłowskiego to niepowtarzalne musicalowe doświadczenie, którego w Polsce nie było od czasu "Tańca wampirów" i "Upiora w operze" w Teatrze Muzycznym ROMA. To  doświadczenie monumentalności w orkiestrowej muzyce, majestatycznej scenografii i zmysłowych choreografiach.  (Fot. Michał Matuszak)     Jest strasznie : nabici na pal,  mroczne cmentarze, mordowane noworodki, samobójcze skoki w otchłań morza i zapewnienie krwiopijców: "będziemy mordować i ssać". Krew spożywana jest bez ograniczeń, a w jej smaku można wyczuć "szczepy sacrum i profanum". Wśród widzów przechadzają się nienasycone wampiry , duchy z przeszłości: Joanna D'Arc, Napoleon, ż

#61 "Duża dawka mroku". Zaglądam na próbę "Draculi"

W 61 odcinku podcastu Musicalowe.info zabieram Was do Teatr Muzyczny w Łodzi, gdzie 18 maja premiera musicalu "Dracula" z librettem i w reżyserii Jakuba Szydłowskiego z muzyką Jakuba Lubowicza. Z podcastowym mikrofonem wybrałem się na jedną z prób do musicalu . POSŁUCHAJ na: 🎧 SPOTIFY https://tinyurl.com/3y49y9ch 🎧 YOUTUBE  https://youtu.be/lJif9qjydWw   🎧 APPLE PODCAST https://tinyurl.com/avrdb6cp Mam dziwne przeczucie, że szykuje się najciekawsza premiera sezonu... Gośćmi tego odcinka są reżyser Jakub Szydłowski, autorzy choreografii Jarosław Staniek i Katarzyna Zielonka, Anna Chadaj, która zaprojektowała kostiumy oraz artyści Asia Gorzała, Paweł Erdman, Piotr Płuska, Marcin Franc i Kamil Olczyk. Nasze rozmowy dotyczyły nie tylko przygotowań do musicalu, ale również "krwistych" tematów.  Premiera musicalu "Dracula" w Teatrze Muzycznym w Łodzi już 18 maja. Od 16 maja przedpremierowe pokazy. Podziękowania za pomoc w realizacji odcinka dla: Anna Korzo

#DOSIECI_WRÓĆCIESWEJ czyli "Jesus Christ Superstar" w Operze Lubelskiej

                                      Jak przyjęlibyśmy Jezusa współcześnie? Czy jego słowa przebiłyby się przez hałas i zło tego świata, przez biały szum telewizyjnych ekranów? Czy działalność Jezusa śledziłyby kamery monitoringu? Czy jego ukrzyżowanie mogłoby się stać spektakularnym wydarzeniem social mediów? A może zamiast biczowania wystarczyłby hejt internetowych komentarzy? Ile trwałby ten wirtualny lincz? Czy potem każdy wróciłby do swojej internetowej... sieci? Nad odpowiedziami na tak postawione pytania, pozwala zastanowić się najnowsza realizacja "Jesus Christ Superstar" w reżyserii Tomasza Mana na scenie Opery Lubelskiej. Mający ponad 50 lat musical Andrew Lloyd Webbera w wykonaniu lubelskich artystów zaskakuje świeżością, a libretto Tima Rice'a zadziwia aktualnością. Bo dzięki kilku reżyserskim zabiegom powstaje - bliski naszej rzeczywistości - spektakl o ludzkich emocjach, o miłości i zdradzie, o zadziwiającej roli vox populi. Z czytelnikami Musicalowe.info d